Bugun...
Site Haritaları Twitter Sayfamız Facebook Sayfamız
SON DAKİKA
[18:19] Şehrin Altyapısı Daha Sağlıklı Hale Getiriliyor -- [18:16] “Kardeşliğimiz Yeniden Pekişiyor” -- [18:12] Sokak Ortasında Tekme Tokat Dövdü -- [17:09] ŞİFALI SU'YA KÖR TAPA -- [15:10] İl Sağlık Müdürlüğü ve Rektörlük Ortak Açıklama Yapacak -- [14:25] Beşir'in "Paylaşım Noktaları"na Yoğun İlgi -- [11:14] 3 Ayrı Noktada 3 Bin Kişilik Aşure -- [10:30] 4 Öğretim Üyesi 1 Uzman 2 Asistan ile Hizmet Veriliyor -- [09:58] Erasmus Öğrencileri Düzce’de -- [09:49] KAYNAŞLI YENİ SEZONA HAZIR --
Gündem
Bayramda Tüm Şikayetler Değerlendirildi

Düzce Belediyesi Başkanlık İletişim Ofisi 153 Beyaz Masa Hizmeti Kurban Bayramı boyunca vatandaşların taleplerini karşılamaya devam etti. Tatil süresince gelen bin 700 aramada iletilen şikayet ve talepler düzenlenerek ilgili müdürlüklere aktarıldı.

16.08.2019
7443 kez okundu
0 bekleyen yorum
0 onaylı yorum
Bayramda Tüm Şikayetler Değerlendirildi

Düzce Belediyesi vatandaşların talep ve şikayetlerini profesyonel ekibi ve donanımı ile Kurban Bayramı süresince de gidermeye devam etti. Vatandaşların bayram süresince Başkanlık İletişim Ofisi 153 Beyaz Masa Hizmetini arayarak ilettiği 500 farklı talep ilgili müdürlüklere iletilerek çözüme kavuşturuldu. Toplam bin 700 aramanın karşılandığı 153 Beyaz Masa servisinde aynı konular ile ilgili şikayetler sistemde bir araya getirilerek incelendi ve ilgili müdüre bizzat iletildi. Kurban Bayramı tatilinde her birimde kurulan nöbetçi müdahale ekipleri ile ilgili şikayet ya da taleplere müdahale edilerek vatandaşların mağduriyet yaşaması engellendi. Beyaz Masa yetkililerinden yapılan açıklamada tatil sürecinde yürütülen çalışmalar istatistiklerle belirtilerek "kurumumuza gelen toplam bin 700 arama içinde başta ani su kesintileri ve belediye hizmetlerinin sağlanması konusunda iletilen talep ve şikayetler düzenli olarak raporlanmış ve ilgili birim müdürlüklerine iletilmiştir. Düzenli gönderilen raporlar sayesinde Kurban Bayramında nöbetçi olan ekiplerimiz iletilen şikayetleri anında çözüme kavuşturmuştur. Bin 700 aramada aynı tür olan şikayetler düzenlenerek bu aramalardan toplam 500 farklı talep karşılanmıştır" denildi.


Facebook Yorumları
HALKIN KÜRSÜSÜ
7443 kez okundu
0 bekleyen yorum
0 onaylı yorum
  SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!


Bu habere henüz yorum yapılmamıştır, ilk yapan siz olun!...

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Duzceninsesi.com.tr sorumlu tutulamaz.

Facebook Sayfamız Twitter Sayfamız Youtube Sayfamız Site Haritaları

ÇOK OKUNANLAR

Düzce'nin Acı Kaybı
11.09.2019 - 22:49
Düzce'nin Acı Kaybı
Düzce Üniversitesi Düzce TSO ile Yeniden Lisansüstü Eğitim Protokolü İmzaladı
Projeler için İstanbul Yollarını Aşındırıyor
Düzce’nin Yeni Cazibe Merkezi Olacak
Buranın Bakımını Kim Yapacak?
ŞİFALI SU'YA KÖR TAPA
16.09.2019 - 17:09
ŞİFALI SU'YA KÖR TAPA
Okul Servislerine Sıkı Denetim