Bugun...
Site Haritaları Twitter Sayfamız Facebook Sayfamız
SON DAKİKA
[18:15] YAN YOL KARIŞTI 3 YARALI -- [17:17] Keşir, Konuralp’te Sistemi Anlattı -- [17:10] Yeni Sistemle Ülkenin Önünü Açalım -- [17:06] Divapan’a Rektör Çakar’dan teşekkür plaketi -- [16:57] Akçakoca adım adım yenileniyor -- [16:16] PROTESTO ŞOK ETKİSİ YARATTI -- [13:42] TIR'A ARKADAN ÇARPTI. SIKIŞTIĞI YERDE CAN VERDİ -- [12:49] UYUŞTURUCUYA TOPYEKÜN YENİ UYGULAMA -- [12:32] COŞKUN SABAH’LA ANILARINI TAZELEDİLER -- [11:37] Düzce'de bugün vefat edenler --
Röportajlar
Verdiğim sözleri yerine getirmenin huzurunu yaşıyorum

Cüneyt Yemenici… Düzce ilinin en genç belediye başkanı. Akçakocalı meslektaşlarımızın ‘ iş kolik başkan ‘ yakıştırması yaptıkları Başkan Yemenici ile çalışma ofisinde bir araya gelerek 30 Mart 2014 yerel seçimlerinden bugüne kadar geçen son 2 yılını değerlendirdik. Akçakocalılara neler vaat etti, neleri gerçekleştirdi. Önümüzdeki 3 yıl için neleri yapmaya söz veriyor. Sayın Başkan bütün sorularımıza kendinden emin bir biçimde samimiyetle cevap verdi. İşte o söyleşiden öne çıkan ayrıntılar…

18.5.2016 - 09:55
592 kez okundu
0 bekleyen yorum
0 onaylı yorum
Verdiğim sözleri yerine getirmenin huzurunu yaşıyorum

30 Mart 2104 sonrası nasıl bir belediye devraldınız?

Ben belediyenin geçmişi ile ilgili bir şey hiçbir zaman söylemedim. Seçim döneminde de kötülemedim. Halkın önüne sadece projeleri koydum. Belediyenin bütçesini güçlendirmeye çalışıyoruz. Belediyeye ciddi nakit girdisi sağladık. Geçmişle ilgili çok konuşmadım şimdiden sonra da konuşmayacağım. Birçok Belediye Başkanımız bu koltuğa oturdu ve hepsinin katkısı büyük, Allah razı olsun. Belediyecilik gerçekten çok farklı bir iş. Bütün Belediye Başkanlarına sorduğunuzda aynı cevabı alırsınız. Çok zor ama çok zevkli ve farklı bir iş. Bir o kadar da hayırlı bir iş. Zorluğu çok fazla ama halkın gönlünde yer ediyorsanız, Allah razı olsun diyorlarsa bu size yetiyor.

Seçim kampanyanızın en önemli sloganı “ Sağlıkçı başkan Akçakoca’ya iyi gelecek “ idi… Gerçekten de Akçakoca’ya iyi geldiniz mi?

Bugüne kadar hep inşaat mühendisleri oturdu bu koltukta. Sağlıkçı bir başkan olarak kamuoyunda bir algı oluştu. Geldiğimiz günden bugüne kadar Akçakoca’yı sağlıklı yönetmeye çalışıyoruz. Altyapıyı yapmadan makyaj yapmanın anlamı yok. Biz hem yol ağı ile hem su altyapısı ile hem çöp altyapısı ile Akçakoca’yı güçlendirmeye çalışıyoruz. Yollar ve su çok önemli bizim için. Sağlıkçı başkan olarak da birçok spor tesisi yaptık. Bize yakıştırılan unvanı yerine getiriyoruz.

2 yıl içinde Akçakoca’ya merkezi bütçeden ne kaynak aktardınız?

Bu sene yapacaklarımızla birlikte ihaleye çıktıklarımız var. İhale hazırlığında olduğumuz projelerimiz var. Altyapı, üstyapı, parklarla, hibelerle, dere ıslahları ile, barajından katı atık istasyonuna kadar, hibe araçlardan tutun çocuk parklarına, yağmurlama çalışmaları, SEDAŞ’ın altyapı yatırımları ile birlikte Akçakoca’ya 60-65 trilyon yatırım yapıldı.

İKTİDAR PARTİSİ BELEİDYE BAŞKANI OLMANIN AVANTAJINI YAŞIYORUM,

KAZANAN AKÇAKOCA OLUYOR

Ciddi bir yol altyapısı yaptık. Kilit parke ve asfalt anlamında 5 yılda yapılmayanı 2 yılda yaptık. 6 caddemizi sıfır asfalt ile buluşturduk. Ciddi çalışmalar yaptık. Her mahalleye eşit bir şekilde yaptık bu çalışmaları. İnşallah bu sene tekrar devam edeceğiz. Asfaltı seviyorum ve önemsiyorum. Kilit parke de yapıyoruz, yoğunluğun az olduğu ara sokaklarda bugüne kadar 65 bin metrekare kilit parke yapmışız. Bir önceki dönemde SEDAŞ hiç yatırım yapmamış. Akçakoca’ya kendi parti ağırlığımızı da ortaya koyuyoruz, vekillerimize de teşekkür ediyorum. İlk 6 ayda 28 tane hibe araç kazandırdık. Sadece itfaiye aracımızın bedeli 750 bin TL. Melih Başkanımız bizim eniştemiz, çok teşekkür ediyorum. Parkların yenilenmesiyle ilgili bizi hiç geri çevirmiyor. AK Partili bir belediye olmanın avantajlarını yaşıyorum.

Yukarı Mahalle Tarihi Pazar Yerinde elektrik hatları yer altına alınıyor

Bu sene SEDAŞ’tan hatları yer altına alma konusunda 3 trilyonluk yardım alıyoruz. Tarihi pazarı kurduğumuz Yukarı Mahallede elektrik telleri yeraltına alınacak. Flamingo’da yer altına alınacak toplamda 3 nokta. Bu altyapı çalışmaları devam edecek. Yukarı Mahalle’yi Arnavut kaldırımı ile eski görüntüsüne kavuşturacağız. Bu kadar kısa sürede 6 buçuk kilometrelik yağmur suyu hattı döşedik. Çuhallı her yağmurda sel alıyordu, bu sorunu kaldırdık. Çuhallı’nın mega projesi buydu. Ben her yağmurda oraya gidiyordum. Her dükkanı sel basıyordu.

Baraj bitti! Musluktan su içmemize az kaldı…

İçme suyu barajımız bitti. Çok kısa sürede su tutmaya başlayacak. Kullanılabilir hacim 2 milyon metreküp. Akçakoca’nın içme suyu ile ilgili problemi kalmayacak. Durgun suyu arıtmakla doğal kaynağı arıtmak çok farklı. Beş kez Kalkınma Bakanımızın yanına gittik. Nisan ayında kamulaştırılması var, ihale edilecek. 20 milyonluk bir yatırım olacak. 100 bin nüfusun suyunu arıtabileceğiz. Seçimlerden önce Akçakoca’da musluktan su içilecek demiştim ve bunu gerçekleştireceğiz.

Değirmenağzı Park projesi örnek proje olacak

Değirmenağzı projemiz seçimden önce vaat ettiğimiz projeydi. Şimdiye kadar neden beklediniz derseniz, dere ıslahı işimiz vardı. O tamamlandı, sözleşme imzalandı. Onla birlikte eş zamanlı olarak Mayıs ayı gibi ihale edilecek. 57 dönüm arazinin sadece park alanı 37 dönüm. Dereyi de katığımızda parkın tamamı, belki de bölgede olmayan Melen Su Parkın bir başka versiyonu olacak. Akçakoca ölçeğinde bir ilçede olacak.

Projede bütün ayrıntılar var

Piknik alanları, restoranlar, bisiklet yolları, mescidi, tuvaleti, derenin üzerinde dinlenebilecek amfi tiyatro yapılacak. Bir de kale restoranımız var. İki araç köprüsünün arasına yaya köprüsü olacak. İki yakayı birbirine bağlayarak dere ve yolları çıkardığımızda 37 dönümlük bir park inşa ediyoruz. Akçakoca’nın ihtiyacı olan bir proje. Bütün projeler bitti ve ihale sürecine girdik. Bir sonraki 2017 30 Ağustos’ta açmayı planlıyoruz. İhale süreçleri aksayabilir ama hedefimiz 30 Ağustos.

Eski Jandarma karakolunu da içine alan  meydana büyük bir park yapacağız

Merkez Camimizle Kaymakamlığımızın bulunduğu alanda bazı eski binalarımız var, bir tanesini yıktık. Tarım Kredi ile anlaştık. SGK’ya yer tahsis ettik. Çıraklık eğitimi taşıyoruz, Jandarmayı yıkmıştık. Önde de iki tane özel şahsın binası vardı, onları da yıktık. Orada meydan projemiz var. Projeyi Orman İşletme ve Ziraat Bankası’nı da kaldıracak şekilde hazırladık. Ziraat Bankası ve Orman İşletmeyi de oradan kaldırmamız ve onlara yer bulmamız lazım. Onlarda bizim kurumlarımız biz projemizi onları oradan kaldırmış gibi çizdik. Onları ayıracağız. Selçuklu motiflerinin olduğu, gece ve gündüz aydınlatması ile oradaki peyzajla, çivi deresinden başlayacağız. Kaymakamımıza da teşekkür ediyorum, gerekli izinleri verdiği için.

Kentsel dönüşüm alanında çok katlı bina olmayacak

Kentsel dönüşüm projemiz var. TOKİ ile birlikte yürütüyoruz. Liman İçi bölgemizde, meydanımızdan başlıyor. En üstte bir balık restoranı var. Onun yukarısına kadar avam proje çıktı. TOKİ başkanımızın kendisi de buraya geldi. Burayı sevdiğini söyledi ve araziye kendi bakmaya geldi. “Bu projeyi kazandırmamız lazım, ölü alanı canlandırmamız lazım” dedi.

Projede beton yoğunluğu olmayacak

Yakın zamanda paylaşacağız. Ticaretin ve otoparkın olduğu, kot farkından faydalanacağız. Beton yoğunluğunun olmadığı bir çalışma yaptık. Mimarı tasarımcısı Akçakocalı. Onlar da burayı iyi biliyorlar. Her kata düzayak gidilebileceğini göreceksiniz. Yakın zamanda bu projeyi paylaşacağız.

Projede otel inşaatı asla olmayacak

4-5 konseptte çalıştık. Otel binasını oraya koymayı doğru bulmadık. Bu proje, bu haliyle kurtarıyor dedik. Proje alanında 140’ın üzerinde hak sahibi var. Oradaki vatandaşları mağdur etmeyeceğiz. Biz kentsel dönüşüm yasasının belediyeye verdiği tüm yasal altyapıyı oluşturduk. Kısa sürede hak sahipliği görüşmelerimize başlıyoruz. 2017’de temelleri atmak istiyoruz.

Eski çarşı aslına uygun restore edilecek

28 Mart’ta ihale var. MARKA’ya bir proje yazdık ve projemiz birinci oldu. İki belediye burayı aradı ve projemizi istedi. Projeye başlıyoruz, 2. etabı ile ilgili de çalışma başladı. Orada tarihi ticareti canlandırmış olacağız. Yapıldıktan sonra, diğer vatandaşlarımız da bizimkisini de restore et diyecek. Cephe cephe oradaki tüm binaları restore edeceğiz. Vatandaş bir kuruş bedel ödemeyecek. Mevcut binasını yeniden ayağa dikecek. Onlardan sadece tek isteğimiz yapım sırasında işleriyle ilgili aksamalar olabilir. Ama şu anda büyük destek var, hepsine teşekkür ediyorum. Bizim milletimizin desteği olmasa hiçbir şey yapamayız. O bölge farklı bir görünüme kavuşacak.

Köprü yıkılacak ve o alan yeniden düzenlenecek

Çivi Deresi’nin rekreasyonu Türkiye’de birinci oldu. Köprüleriyle, tarihi Selçuklu mimarisiyle birinci oldu. Ön kısım kalmıştı. Kanalizasyon hattımız oradan geçiyor ve hassas çalışma gerekiyor. Köprüyü 6 metre büyütüyoruz böylece limana girişi rahatlatacağız. Meydan düzenlememizi de yapacağız. Bizim teknik ekibimizle, ihaleyi alan müteahhit inceleme yaptı. Yaza girmeden köprüler tamamlanıp trafiğe açılacak.

Kale’nin restorasyonu için ödenek ayrıldı

Kale bizim arkeolojik sit alanımız. Kale 3 yıldır kapalı. Biz yatırım programına aldırdık. Geçen sene seçimlerle geçti, ödenekler kullanılamadı. Bu sene 1 buçuk trilyon ayırttık. Restorasyon projeleri bitti, bir tek ihalesi kaldı. Bu sene ihaleyi yapacağız. Vekillerimiz de sıkı takip ediyor. Kaleyi bir an evvel yapmamız lazım. Orayı en kısa sürede kazandıracağız.

Kale Kadınlar Plajı mutlaka yapılacak

Kadınlar plajının iki yakasında kayalar bir hata ile kırılmıştı. Orası doğal sit bir alan. Bir projemiz var iki senedir. Kıyı kenar çakıştı oradaki problemi çözdük. Koruma Kurulundan onay alacağız. Çevre Bakanlığı’nın onayı da alınacak. Kaynak hazır, proje hazır. Şu an onaylanmadığı için, Sit Alanında olduğu için yapamıyoruz. Bugün yarın oradaki alanı yapacağız. İsteyen kumsalda güneşlenecek, isteyen bizim yaptığımız alanda zaman geçirecek. Orada eksiksiz bir alan olacak, tuvaleti, mescidi oturma alanları ile... Para hazır, iş hazır ama yapamıyoruz.

Plajlarda hizmet kalitesini artıracağız

Plajları devraldık. Bizim 17 kilometre kumsalımız var, tamamına hizmet getirmek zor. Kendi sorumluluk alanımızda olan tüm yerlerde temizlikten güvenliğe kadar koruyoruz. Akçakoca Belediyesi tarihinde jetskili cankurtaranlar bizim dönemimizde başladı. 5 ekibimiz var. Bu sene bir tane Valimiz bir tane de Düzce Belediye Başkanımız alacak. Benim seçimimden önce, suçlama anlamında söylemiyorum, jetskili cankurtaran yokken her yaz 6 ile 10 arasında ölüm oluyordu. Bizim zamanımızda, bizim sorumluluk alanımızda jetskilerle birlikte hiçbir ölümlü vaka olmadı. İnşallah sayıyı daha fazla artırırsak bunu sıfıra indirmiş olacağız. Nefes bittiyse denizde yine boğulacaklar ama bizim tedbiri almamız lazım. Bugüne kadar tedbir alınmamıştı biz aldık. Bunun maddi ölçüsü yoktur. Bize maddi külfeti çok ama biz onu düşünmedik ve bu hizmeti sunuyoruz. Bu ilklerden biridir. İki tane sahilimizde bedava internet sunuyoruz. Eksik olan tuvalet ve soyunma kabinlerini tamamlıyoruz.

Bazen fotoğraf paylaşıyorlar Akçakoca’da plajlar leş gibi diyorlar. Dalga kıyıya atıyor pisliği. Poyraz esince pislik, odun, pet şişe kıyıya geliyor. Ama özellikle şunu görüyoruz sabah plaj temiz, akşam çok kötü. Pisliği insanlar atabiliyor. Temizliğe önem veriyoruz. Ama en iyi temizlik kirletmemektir.

Akçakoca’da hafta sonu geçirmenin bir miktar farkı olmalı

İstanbul’a gittiğiniz zaman Üsküdar’a denize karşı yemek yemekle Ümraniye’de yemek yemek bir değildir. Yani bir Moda sahilinde yemek yemekle Beylikdüzü’nde yemek yemek aynı değil. Aynısını buraya yansıtabiliriz. Deniz gören maliyeti yüksek bir yerde yemek yemek diger yerlerle bir değil. Bizim balık restoranlarımızın hepsi marka oldu. Burada biz yatırımcının, turizmcinin önünü açıyoruz, yeni tesisler yapılsın diye. Sayı arttıkça rekabet artacak ve fiyatlar düşecektir. Daha önce bu yoktu, bütün balıkçılarımız, tezgahçılarımız balık pişirebiliyorlar.

Her keseye uygun seçenek yaratmak istiyoruz

Burası sahil kasabası. Kaldırımı tamamen zap etmeyerek 3- 4 masa atabiliyorlar. Alan memnun, satan memnun. Büyük balık restoranlarımızla da görüştüm bunu. Öğrenciler 5 liraya balık ekmek yiyebiliyor. İstersen 50 liraya balık ye, istersen 5 liraya balık ye. İkramla yemek istiyorsan o da var, salaş bi yerde yemek istiyorsan o da var. Bu imkanı açtık. Çınarda esnafımızı her zaman koruyoruz. Tabi şu da var; Çınar Caddesi esnafının ekonomik olarak sıkıntıda olduğu söyleniyor.

Çınar Caddesine yeni düzen gelecek

Masa atmakta bir sıkıntı yok ama herkes önündeki kaldırımı çeviriyor ve bunu vatandaş şikayet ediyor. Kaldırımı çevirdiğiniz zaman orada sıkıntı oluyor. Masalar atılsın, sandalyeler atılsın ama çevrilmesin. Şehri yaydık. Bugün baktığınızda ben ilk geldiğimde şu oluyordu, Çınar’da sıkıştı Akçakoca diyorlardı. Bugün Esentepe’de limanda güzel kafeler açıldı. Hürriyet Tepe’de yapılacak bir tane. Akçakoca’yı yaymamız lazım. Bir şey daha yaptık. Çınar’ın altındaki dükkanları biliyorsunuz. 1100 metrekare dükkanlarımız var. Bir yatırımcı geldi, oraya 11 odalı bir butik otel, balık restoranı ve pastane yapılacak. Mayıs ayının sonuna yetiştirmek istiyorlar. Orayı çok yüksek bedelle ihale ettik. Yap, işlet, devret şeklinde.

Misafirleri sıkmaya boğmaya gerek yok

Burası turizm memleketi ise belli kurallar çerçevesinde esnaf gelen müşteriyi rahat karşılayacak. Sıkmaya, boğmaya gerek yok. Biz deniz memleketiyiz. Deniz görmeden içeride ne yapsın insanlar. Esnafı destekliyoruz. Fiyat konusunda kendilerine telkinde bulunuyoruz. Şimdi limanın içerisine bir kaç tane işletme kurmak isteyen var. Onlara da izin verirsek daha çok tesis olacak.

Balıkçılarımızı mağdur etmeyecek bir çözümün peşindeyiz

Bizim kentsel dönüşümümüzün içinde bir yat limanı veya bir rekreasyon yapacağımız bir alan var. Balıkçıyı mağdur etmememiz lazım ama şu liman bu görüntü ile Akçakoca’ya yakışmıyor. Böğrüne saplanmış bir hançer gibi duruyor. O alanda trafik kilitlendi kaldı. Oradaki trafik akışı kaldırmıyor. Burada ara sıra İstanbul trafiği gibi trafik oluyor. Liman fazla olmaya başladı. Önce balıkçı barınağını yapmamız lazım. Şu anda balıkçılarımızın işine de yaramıyor. Deniz şişince limanda kayık batıyor. Bu çalışma bugünden yarına olacak iş değil. Bir kaç nokta var, bizim önerdiğimiz. Balıkçılarımızla da paylaşacağız.

2017’nin yatırım programına mahmuzları ve barınağı koyduruyoruz

Mahmuzlarla ilgili çalışmalar bu hafta bitiyor. Similasyon çalışmaları yapılıyor. Vekillerimizle birlikte Bakanlığa gideceğiz. Bu iş rayına girecek. Binali Bakanı’mıza bunu sunacağız. Mahmuzlar Düzce ve Akçakoca sahillerini koruyacak, plajlarımızı koruyacak ve sezonu uzatacak. Balıkçımızı ve limanını taşıdığımızda burası rekreasyon alanı olacak. Yat limanına dönüştürmek istiyoruz. Karadenizde yatçılık başlıyor. Karasu’nun da böyle bir projesi var. Küçük hesaplar yapmamalıyız.  Balıkçıları kesinlikle mağdur etmeyeceğiz. Ama burayı yat limanına dönüştürürsek İstanbul’dan buraya gelerek yat bağlayacak olanlar bile olacaktır. Hedefimiz 2017’nin yatırım programına mahmuzları ve limanı yatırım programına sokmak,  Kalkınma Bakanlığı’na bu işi onaylatmak.

Çöp ve diğer çalışmalar hakkında

Çöpü artık Ayazlı’ya dökmüyoruz. Başka bir yerde depoluyoruz. Çöp alanı içinde projemiz var. Çöp alanları hemen yarın kullanılmıyor. İmara da açacak olsan belli bir süre beklemesi gerekiyor.

Kültür turları düzenleyeceğiz demiştik. Geçen sene Konya ve Çanakkale gezimiz olmuştu yine olacak.

Çınar Caddesi’nde 17 tane tarihi ev görüntüsünde stant yapacağız. Orman İşletme’nin arazisini kiraladık. Stantlar kaldırıma konulmayacak ve yaz kış çalışacak. Yöresel ürün hediyelik eşya satanlara vereceğiz.

Okullarımızın her ihtiyacını karşılıyoruz

Okullarımıza çok önem veriyoruz. 4 tane okulumuzun basketbol sahasını yaptık. Bol bol semt sahaları kuracağız. Osmaniye Mahallesi’ne bir tane kurduk. Halı saha gibi bakmamak lazım, semt sahası olarak bakmak lazım. Fitness aletlerinin olduğu bir alan olacak. Spor Toto’dan hibe olarak yaptırıyoruz. Bir tane daha Spor Toto Teşkilat Başkanı söz verdi. Fedai Karabıyık Lisesi’nin altında boş bir alan var. Oraya halkın ve okulun kullanacağı futbol, basketbol, tenis kortu ve voleybol sahalarının olduğu bir alan oluşturulacak. Gece gündüz altyapı, üstyapı çalışmaları yapıyoruz.

Akçakoca 3 fakülteyi kaldıracak altyapıya  sahip

İşletme Fakültesi çok önemli ve OSB. İkisi de hukuki süreçte. OSB’nin bizi engelleyen kısmı yok. Çed’imizi bitirdik. Jeolojik etütlere geçiyoruz. Biz üzerimize düşeni yapıyoruz. Biz o kararın bozulacağına eminiz.  İşletme Fakültesi ile ilgili, fakülte ve fakülteler kurulması ile ilgili sıkıntı olmayacak. Hatta Akçakoca Üniversitesi bile olabilir. Akçakoca fakülteyi kaldırır hatta 3 fakülteyi bile kaldırır. Burada sosyal alanlar mevcut.

Düzce’deki öğrenciler bile buraya geliyor. Bizim tek sıkıntımız binayı bitirmekle ilgili. Önceki müteahhit yeni müteahhiti dava etti ve ihale iptal oldu. Şimdi geçenlerde Rektör Hocamızla görüştük. O da yakından takip ediyor. Kendisine ilgisinden dolayı teşekkür ediyorum. Tüm Düzce’nin Rektörü, kendisi ile özel hukukumda olduğu için burada fakültenin olacağını söyledi. Milletvekillerimiz de öyle söylüyor. Önce bir binayı bitirmemiz lazım.

Burada fakültenin ismi önemli değil. Burada önemli olan öğrenci sayısı. Bizim hedeflediğimiz öğrenci sayısı var. Kimsenin tereddütü olmasın. Benim hiçbir kaygım yok. Yaptığım görüşmelerde bunu görüyorum. OSB ile İşletme Fakültesi’nin durumu bu ve bizim için olmazsa olmazlarımız.

OSB’nin eksiklerini tamamlıyoruz, şuanda bir problem yok

OSB’yi çok yakın takıp ediyoruz. TSO Başkanıma da teşekkür ediyorum. Biz evrakı hayatta postaya vermeyiz, elemanlar elden verir. Postada bir gün bile kalması dezavantaj.

İnşallah iki yılda çok büyük işler yaptık. Yapacağımız büyük işlerin altyapısı hazır, ihaleler yapılacak. Daha 3 sene var. Dönem bitiğinde sözlerin hepini tutmuş olacağız. Vatandaşlarımız da onu istiyor. Bende esnaflıktan geldim. Kuyumcu dükkanım da var, eczanem de var. Gönül istiyor ki her gün onlarla olalım. Kapımız herkese açık ve sokaktayız hep. Her gün herkesle görüşemiyoruz. Mahalle toplantıları yapıyoruz. Geçen sene iki seçim yaptık, herkesle yeniden kucaklaştık. Ben şeffaf bir adamım, yapamadığımı yapamadım derim ya da süreci şudur derim. Seçimde ne dediysem aynısını yapmaya çalışıyorum. Samimi bir şekilde hiçbir şey gizlemeyeceğiz. Her şey şeffaf, çalışmalarımıza devam ediyoruz.

S Plaka

Bir düzenleme yaparken illa ki eski düzene alışmaktan yeni düzene ayak uydururken sıkıntı olur. S Plakalar öyle bir şey ve buna itiraz etmemin bir anlamı yok. Ben görüyorum bir sürü araç Düzce’ye mi gidiyor, nereye gidiyor belli değil. Karman çorman. Bu çalışma ile bir standart girecek. S Plaka olduğunda bileceksiniz servis çekiyor. Şoförlerimiz standartlara uyuyor ama daha fazla uyacak. Bütün şöfor esnafımızın taleplerini aldık, topladık. Ali Güney Başkanımız buraya geldi. Meclis Üyelerim, Başkan Yardımcılarımla, Taşımacı Odası ve Şoför Odası Başkanlarının da olduğu bir toplantı yaptık. Onların istemediklerini yapmadık. Karşılıklı olarak anlaştık. Daha sonra bir kaç istek daha oldu, onları da kabul ettik. Eksiksiz bir S Plaka düzenlemesi yaptık. Aksaklık olursa yine düzenleme yaparız. Görecekler 3-5 sene içinde plakaların değeri çok fazla değerlenecek. Şu anda kızanlar bize dua edecekler. Biz buna sınırlama getireceğiz. Nüfus kriteri getirelim dedik. Bir yıldır Ali Güney Başkan buna çalışıyor. Düzce Belediye Başkanımız da rica etti. Bugün kızanlar yarın güzel iş yaptınız diyecek.

Facebook Yorumları
HALKIN KÜRSÜSÜ
592 kez okundu
0 bekleyen yorum
0 onaylı yorum
  SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Bu habere henüz yorum yapılmamıştır, ilk yapan siz olun!...

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Duzceninsesi.com.tr sorumlu tutulamaz.

Facebook Sayfamız Twitter Sayfamız Google+ Sayfamız Youtube Sayfamız Site Haritaları